فروشگاه خانه کامپیوتر با عرضه بهترین محصولات در زمینه سیستم‌های کامپیوتری، موبایل، لپ تاپ، ماشین‌های اداری، تجهیزات شبکه، دوربین و کنسول‌های بازی در تلاش است که بهترین خدمات را به صورت آنلاین در سراسر ایران ایجاد نموده تا هموطنان عزیز به راحتی و با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایند و با استفاده از به روزترین و با کیفیت‌ترین محصولات از زندگی خود لذت ببرند.

قوانین و مقررات فروشگاه خانه کامپیوتر به شرح زیر است:

 

1- استرداد محصول

 

1-1 در صورت مغایرت محصول خریداری شده و ارسال شده

فروشگاه خانه کامپیوتر موظف است به خریدار، محصولی با مشخصات درست و دقیقا مانند آنچه که خریدار انتخاب کرده است  از جمله رنگ، مدل، برند و… ارسال نماید؛ چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط خانه کامپیوتر از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد، مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را با هماهنگی قبلی با مجموعه خانه کامپیوتر با شرایط ذیل عودت نماید.

  • هزینه عودت کالا در صورت بروز اشتباه از سمت خانه کامپیوتر بر عهده فروشگاه خواهد بود.
  • خریدار موظف است که محصول را مانند زمان دریافت و با تمامی متعلقات و ضمائم (کدهای تخفیف و هدایا) بسته بندی کرده و برای ما ارسال نماید.
  • در صورت هرگونه خط خوردگی، پارگی جعبه اصلی و کارت گارانتی امکان استرداد آن وجود نخواهد داشت.
  • مهلت بازگشت کالا براساس قبض تحویل اداره پست (شرکت حمل و نقل) می‌باشد.
  • خریدار موظف است تا کالاها را هنگام استرداد بیمه کند، در غیر این صورت و آسیب دیدن محصول مسئولیت آن بر عهده خریدار می‌باشد.

2-1 مشکل فنی محصول خریداری شده

هرگونه مشکل فنی در محصولات برعهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد و خانه کامپیوتر هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد، اما به منظور تسهیل فرآیند استفاده از خدمات گارانتی این مجموعه امکان ارسال کالاهای معیوب و خراب مشتریان خود را به شرکت گارانتی کننده  فراهم می‌کند و فرایند پیگیری آن برعهده مشتریان می‌باشد. برای ارسال محصول به شرکت‌های گارانتی وجود جعبه اصلی، کارت گارانتی و ضوابط شرکت گارانتی کننده نیز مد نظر است. به همین دلیل حتما قبل از ارسال محصول با بخش پشتیبانی خانه کامپیوتر هماهنگ کنید در غیر این صورت بروز هرگونه اشتباه بر عهده مشتری است. همچنین هزینه ارسال محصول تا فروشگاه خانه کامپیوتر بر عهده مشتری می باشد و بروز هرگونه آسیب دیدگی در مسیر و حمل و نقل بر عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد، بنابراین لازم است محصول را هنگام استرداد برای ارسال به گارانتی بیمه کنید.

 

 3-1 انصراف از خرید

توجه: حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می‌باشد، باید هر چه سریع‌تر به واحد پیگیری سفارشات خانه کامپیوتر اطلاع داده شود.

اگر سفارش توسط خانه کامپیوتر ارسال شده باشد در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد با هماهنگی قبلی با بخش خدمات پس از فروش، خریدار می‌تواند به مهلت یک روز کاری پس از دریافت کالا آن را به آدرس فروشگاه عودت داده و وجه آن ‌را پس از دریافت محصول برگشتی همچنین بررسی کارشناسان ما مبنی بر سلامت و پلمپ محصول و نیز کسر هزینه حمل و نقل دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به  خانه کامپیوتر در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد. خریدار برای عودت کالا موظف است کالا را با تمام ضمائم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس فروشگاه خانه کامپیوتر ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته‌بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

 

2- شرایط خرید و ثبت سفارش

 

1-2 کنسل شدن سفارش از طرف خانه کامپیوتر

با توجه به نوسانات شدید ارزی در درصد اندکی از سفارشات امکان عدم تامین سفارش از سوی خانه کامپیوتر و یا اتمام موجودی وجود دارد. در این موارد، شرکت موظف است وجه دریافتی را ظرف مدت چهار روز کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و خانه کامپیوتر از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است. همچنین در صورت عدم پاسخگویی شماره ثبت شده به منظور اطلاع رسانی از کنسل شدن و یا ثبت اطلاعات ارتباط اشتباه سفارش خود به خود کنسل تلقی خواهد شد و مسئولیتی بر عهده خانه کامپیوتر نیست.

 

 2-2 اشتباه در اطلاعات وارد شده توسط کاربر

عواقبی مانند ارسال به آدرس اشتباه و … که ناشی از ثبت اطلاعات ورودی اشتباه توسط کاربر باشد چه هنگام ثبت نام و چه هنگام پرداخت برعهده مشتری می باشد.

 

3-2 محصولات فاقد گارانتی

فروشگاه خانه کامپیوتر بنا به درخواست مشتری محصولات بدون گارانتی  را به دو صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده (با ارسال مستندات) ارسال می‌نماید.

 

 4-2 شرایط ارسال

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل ‌و ‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌ و ‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ حمل می‌گردند. خانه کامپیوتر در راستا جلب رضایت شما عزیزان نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

 

خرید آنلاین از فروشگاه خانه کامپیوتر تنها از طریق سایت www.khaneh-computer.ir امکان پذیر است. تنها پیج رسمی فروشگاه خانه کامپیوتر در اینستاگرام به آیدی khanehcomputer@ می‌باشد و لطفا ما را تنها از طریق این صفحات حمایت و دنبال کنید.

 

 

برای تماس با تیم پشتیبانی برای پاسخ به هر گونه سوال یا در راستای حل مشکلات و راهنمایی شما عزیزان در خرید می توانید با شماره ثابت 32120023-013 و شماره همراه مدیریت 09035804006  با ما در ارتباط باشید.

آدرس ما : گیلان – رشت بلوار گلسار- خیابان 78